Общи условия | Тествай скоростта си | Покритие | Помощ | Вход |
Дежурните оператори извършват консултации и първоначално диагностициране на проблема, както и отстраняване на проблеми в конфигурирането на устройствата от мрежата на ОПЕРАТОРА или на оборудване на място при КЛИЕНТА чрез отдалечен достъп. В случаите, в които е невъзможно отстраняване на проблем дистанционно, операторите създават задачи (trouble tickets) за проверка и диагностика от технически екипи на място.
Режим на работа на център за работа с клиенти - 12/7.
Важно! Отстраняване на проблеми свързани с физическо прекъсване на изградената свързаност и аварии изискващи подмяна на оборудване в мрежата на Оператора или на оборудване на място при КЛИЕНТА, се извършва в часовия интервал от 9:00 до 21:00 часа в присъствени (официално работни) дни и от 9:00 до 18:00 в почивни дни. Не се извършват ремонтни дейности на открито в лоши атмосферни или други застрашаващи здравето на техническите екипи условия.
Видин ул. "Найчо Цанов" 2А, тел.: 0700 20 656 e-mail: bdincom@vidin.net
|
работно време: Понеделник-Петък 8:30 - 18:00 събота 9:00 - 13:00 Неделя - почивен ден |
||
Видин ул. "Цар Симеон Велики" 59 тел.: 0700 20 656 e-mail: bdincom@vidin.net
|
работно време: Понеделник-Петък 8:30 - 18:00 Събота - Неделя почивен ден |
||
Белоградчик ул. Трети март 10 тел. 0936 54 581,
|
работно време Понеделник-Петък 9:00 - 13:00 Събота - Неделя почивен ден |